در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از لوکس ترین باغ ویلاهای منطقه زیبادشت آشنا کنیم.2700 متر باغ ویلا در محمدشهر منطقه زیبادشت که دارای 500 متر ویلای لوکس و نوساز ،ویلای مبله به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.
محوطه سازی باغ با استفاده از درختان کهن و مثمر میوه به همراه آلاچیقی زیبا و تمام چوب صورت گرفته است که فضای منحصر به فردی را در محوطه باغ ایجاد کرده است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده با نمایی زیبا در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.
اگر به دنبال باغ ویلایی تفریحی با استخری زیبا هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخری روباز و فول آپشن به همراه جکوزی میباشد که قطعا مورد پسندتان واقع خواهد شد.
این باغ ویلا دارای سند شش دانگ و پایانکار شهرداری با کاربری باغ ویلا میباشد و هیچ گونه دردسری  به هنگام چه برای ار و چه برای نده نخواهد داشت. واقع در بهترین موقعیت مکانی شهرک با تمامی امکانات رفاهی و دارای منبع ذخیره 10000 لیتری تعبیه شده در زیرزمین که مایه ارامش خواهد بود.


و باغ ویلا ی لوکس در غرب استان تهران ویلا ,زیبا ,زیبادشت ,ویلا دارای ,منطقه زیبادشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

. موتوربازان مطالب کشاورزی در همه ی زمینه ها استفاده از Smart Sharpen شاتل فایل مستر فروش انواع فلزیاب آنتنی | 09197977577 نشر زیلان- شاهین پور (باغچقی)